Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Therese Lindström - 16 juni 2015 19:29

Jag är så jävla glad. En tung sten har fallit från mina axlar. Fick hem "lönespecifikationen" idag. Och jag är helt klart nöjd med lönen som kommer trilla in den 25:e  så det innebär att jag och barnen kommer kunna åka till Finland, någon gång här under sommaren! äntligen kommer jag & få träffa alla igen. Kommer bli underbart! Ska ta vara på varje sekund/minut <3 

Sedan blir det en kryssning med lite folk, en barnkryssning dådå. Det är två lite större saker vi kommer göra under sommaren. Sen får det bli små korta dagsutflykter bara :) känner på mig att denna sommar kommer bli UNDERBAR!!!

Får bara hoppas på att denna sommar kommer bjuda på många fina & soliga dagar! Skulle vara kul och kunna nyttja alla sommarkläder :-D 

Åh, vill åka typ NU. Men den som väntar på något gott..... Väntar aldrig för länge! 

Nej ska ta och kika klart på datorn. Och sen blir det Tv och sova! Godnatt :D
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där. Therese heter jag och är född 87. Bor tillsammans med min sambo Micke som är född 85. Tillsammans har vi två barn som heter Kevin (född 11) och Isabella (född 13) vi bor i ett rött litet hus 5mil norr om Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards