Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Therese Lindström - 10 juni 2015 11:39

VART har sommaren tagit vägen?! Jag får klä på barnen JACKA på morgonen då det är kyligt ute. Och det är juni?! hallå?!
Jag hoppas att värmen kommer snart. För man blir allvarligt talat lite deppig när det är sådant skit väder ute nästan jämnt. 

Sista veckan som jag jobbade så var Kevin ledsen när jag skulle gå, det gjorde ont i mamma hjärtat! Jag mådde inte så bra och det kände Kevin av :( 

Men nu när jag går hemma om dagarna & är gladare så går lämningen hur bra som helst. Han vinkar hejdå och sen går han in och leker med barnen :) och när jag kommer för att hämta dom så tjoar han "mamma" och kramar mig. Och berättar stolt för alla att jag är hans mamma <3 min fina kille!

Har suttit & pratat med en fin vän i telefon, blev väl närmare två timmar. Vi pratar inte ofta i telefon av någon konstig anledning men när vi väl pratar, så har vi MASSOR att prata om! Det är verkligen kul att prata med Ewe, då hon är så förstående & lätt att prata med. Tack för pratstunden <3 

Har passat på att plocka lite, tömt/fyllt diskmaskinen och bäddat sängarna. Om ett litet tag ska jag hämta barnen från dagis och när vi kommer hem är det full fart :) 

Nä ska ta och göra något vettigt innan det är dags att fara! 

Ps. Är grått & dystert ute. Ser ut och kunna bli regn när som helst. Säkert när jag är påväg till dagis! *mutter*


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där. Therese heter jag och är född 87. Bor tillsammans med min sambo Micke som är född 85. Tillsammans har vi två barn som heter Kevin (född 11) och Isabella (född 13) vi bor i ett rött litet hus 5mil norr om Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards