Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

Hej! :)

Av Therese Lindström - 4 juni 2015 20:04

Hellu... 


Sist jag skrev så hade vi sjukstuga här hemma. Jag var lite bekymrad över Kevin som hade haft feber i en vecka. Micke fick ta över vabbningen & jag återgick till jobbet. Micke ringde till vårdcentralen & dom gick en tid samma dag klockan 10.10 Läkaren tog blodprover, lyssnade på hjärtat och kollade hals & öron. Tog även tempen men inget tydde på att han var " sjuk". Var tydligen bara någon envis bacill som inte ville släppa taget. Skönt att det inte var något. Barnen fick stanna hemma en extra dag, men sen var dom tillbaka till dagis igen. Och nu är det full fart på båda barnen
Fredagen den 29/5 hade jag möte angående min provanställning & av privata själ så togs beslutet om att anställningen inte blir förlängt, tyvärr! Meningen var den att jag skulle ha jobbat fram tills 12/6, men blev och må dåligt så efter ännu ett litet möte så blev det bestämt att jag fick avgå redan igår 3/6 (med full lön fram tills 12/6) man tackar :D 

Jag trivdes verkligen jätte bra på jobbet och jag hade verkligen hoppats på att det skulle bli något långvarit, men det blir tyvärr inte alltid som man tänkt. Att jag förlora jobbet det är inte jobbigt i sig, men att lämna alla fina kollegor gör ONT. Jag kommer verkligen sakna flera av dom
Sandra E, Virosa, Sandra M, Rebecca, Ullis, Malin & Marion
Kommer sakna alla andra också självklart.

/Therese

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Therese Lindström - 23 juni 2015 10:55

Lämnade barnen på dagis vid 08.00. När jag kom hem passade jag på att storstäda, vilket behövdes! exantal dammdåttor fattigare :) så nu är det fint igen   Ska snart hängt upp tvätten och sedan rota lite i frysen efter något ätbart. Lutar att det ...

Av Therese Lindström - 19 juni 2015 20:11


  Jag hoppas att ni haft en fin midsommar, även om det varit dåligt med sol (iallafall hos oss) den gjorde tappert försök, men gick i moln lika fort.Vi dukade upp på altan med färsk potatis, sill, gräddfil med gräslök, kött & sallad. Jag smakade lit...

Av Therese Lindström - 18 juni 2015 20:43

Hej! Hoppar in en snabbis & passar på att önska er alla en trevlig midsommar. Jag kommer förmodligen inte blogga något i morgon, så där av skriver jag några rader idag!    Hur kommer ni att fira midsommar?! Vi har inte planerat något speciellt. Blir ...

Av Therese Lindström - 16 juni 2015 19:29

Jag är så jävla glad. En tung sten har fallit från mina axlar. Fick hem "lönespecifikationen" idag. Och jag är helt klart nöjd med lönen som kommer trilla in den 25:e  så det innebär att jag och barnen kommer kunna åka till Finland, någon gång här un...

Av Therese Lindström - 15 juni 2015 10:10

Godmorgon! Vaknar upp & ser att solen skiner, det är inge super värme tyvärr. Men solen är iallafall här.    Kevin väckte mig vid 6.30 & tjatade om välling. Vilket han inte fick. Då jag tycker det är bättre att han äter en bra frukost. Gick upp v...

Presentation


Hej där. Therese heter jag och är född 87. Bor tillsammans med min sambo Micke som är född 85. Tillsammans har vi två barn som heter Kevin (född 11) och Isabella (född 13) vi bor i ett rött litet hus 5mil norr om Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards