Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Therese Lindström - 4 juni 2015 20:31

Har beställt lite sommarkläder till barnen (: hoppas att dom blir glada!

Dessa byxor, med tiger tryck köpte jag till båda barnen. Så nu kommer dom kunna syskon matcha :-) Kevin fick syn på dom här byxorna tidigare när vi tittade på HMs hemsida & blev "kär". Lika så Bella. Så nu blir dom glada när dom får varsina. 
    

Dessa kläder härnedan är det Bella kommer få, 

                 
Och Kevin kommer få detta,

           

Kevin har mycket t-shirt redan sen innan så fick stoppa mig själv (även om det var svårt) att inte köpa fler. Och Bella har lite sommarkläder sen innan, men något nytt blev det iallafall (: och känner jag mig rätt så kommer jag förmodligen ändå "råka" köpa något mer innan sommaren är slut :p 

Nej tvätten var det ja. Sen blir det Rederiet och kvällsgott (jordgubbar & banan med grädde) mums!        

Av Therese Lindström - 4 juni 2015 20:04

Hellu... 


Sist jag skrev så hade vi sjukstuga här hemma. Jag var lite bekymrad över Kevin som hade haft feber i en vecka. Micke fick ta över vabbningen & jag återgick till jobbet. Micke ringde till vårdcentralen & dom gick en tid samma dag klockan 10.10 Läkaren tog blodprover, lyssnade på hjärtat och kollade hals & öron. Tog även tempen men inget tydde på att han var " sjuk". Var tydligen bara någon envis bacill som inte ville släppa taget. Skönt att det inte var något. Barnen fick stanna hemma en extra dag, men sen var dom tillbaka till dagis igen. Och nu är det full fart på båda barnen
Fredagen den 29/5 hade jag möte angående min provanställning & av privata själ så togs beslutet om att anställningen inte blir förlängt, tyvärr! Meningen var den att jag skulle ha jobbat fram tills 12/6, men blev och må dåligt så efter ännu ett litet möte så blev det bestämt att jag fick avgå redan igår 3/6 (med full lön fram tills 12/6) man tackar :D 

Jag trivdes verkligen jätte bra på jobbet och jag hade verkligen hoppats på att det skulle bli något långvarit, men det blir tyvärr inte alltid som man tänkt. Att jag förlora jobbet det är inte jobbigt i sig, men att lämna alla fina kollegor gör ONT. Jag kommer verkligen sakna flera av dom
Sandra E, Virosa, Sandra M, Rebecca, Ullis, Malin & Marion
Kommer sakna alla andra också självklart.

/Therese

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där. Therese heter jag och är född 87. Bor tillsammans med min sambo Micke som är född 85. Tillsammans har vi två barn som heter Kevin (född 11) och Isabella (född 13) vi bor i ett rött litet hus 5mil norr om Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards