Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Therese Lindström - 6 juni 2015 09:11

Jävla skitväder, rent ut sagt! Jag som planerade att göra saker med barnen idag. Men det får sparas till nästa gång det är fint väder ute. Hade tänkt ta med dom till vattnet och kasta lite sten, äta picknick och sedan avsluta med lite lek i lekparken. Vi kunde visserligen ha gjort det igår, då det var strålande solsken men eftersom Micke kommer vara borta några timmar idag så tänkte vi kunde passa på att hitta på något kul. Men det får nog bli lite innelek idag! Nu är det dock uppehåll, så kanske kan gå ut en stund sen. Vi får se :) 

Vill att dagarna ska gå fort, vill ha 25:e då lönen trillar in på kontot. För sen blir det ev en Finlands resa med barnen <3 hälsa på mamma/mormor och många fler. Jag LÄNGTAR! <3 och nu hoppas jag INGET kommer ivägen. För jag VILL åka helst redan igår. 

Nä kommer inte på något mer att skriva just nu. Återkommer en annan dag! 

Puss och kram :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där. Therese heter jag och är född 87. Bor tillsammans med min sambo Micke som är född 85. Tillsammans har vi två barn som heter Kevin (född 11) och Isabella (född 13) vi bor i ett rött litet hus 5mil norr om Örebro!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards